محل لوگو

دانشگاه پزشکی لوبلین در لهستان


دانشگاه پزشکی لوبلین در سال 1944 تأسیس شد و امروزه به مدت 6 سال پزشکی عمومی، 4 سال تحصیلات تکمیلی پزشکی و برنامه 5 ساله دندانپزشکی را به زبان انگلیسی به همراه چندین برنامه به زبان لهستانی ارائه می دهد. Unity of Medicine of Lublin یکی از اولین دانشکده ها در اروپای شرقی است که دانشجویان پزشکی از ایالات متحده آمریکا و کانادا غالب هستند.

در اوایل دهه 1990 قراردادی با مؤسسه پزشکی Hope از ایالات متحده امضا شد که برنامه آموزش پزشکی به دانشجویان انگلیسی زبان در دانشگاه پزشکی لوبلین را آغاز کرد. پس از آن یک برنامه MD 4 ساله تشکیل شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته های پزشکی در اروپا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در سال 2001، بخش زبان انگلیسی دانشکده پزشکی تشکیل شد. این واحد دانشگاه وظیفه طراحی و اجرای برنامه درسی برای دانشجویان به زبان انگلیسی را بر عهده دارد. این برنامه ها شامل برنامه های چهار ساله و شش ساله است. پس از تکمیل دوره های مورد نیاز در لهستان، به دانش آموزان این امکان داده می شود که در لهستان یا مکان های مختلف در ایالات متحده به منظور تکمیل شرایط لازم برای مدرک M.D، کارآموزی بالینی را دنبال کنند.

همچنین درمورد دندانپزشکی در اروپا، بیشتر بدانید.

برنامه آموزشی تمام شاخه های پزشکی مدرن را پوشش می دهد و مشابه برنامه های پزشکی در ایالات متحده است. دانشگاه پزشکی از طریق موسسه پزشکی Hope شریک خود، دو سال آخر دانشکده پزشکی (چرخش بالینی) را به دانشجویان واجد شرایط در ایالات متحده و کانادا ارائه می دهد

لوبلین به داشتن پنج دانشگاه با تعداد کل دانشجویان نزدیک به 100000 نفر افتخار می کند. لوبلین به عنوان بزرگترین شهر لهستان در شرق رودخانه ویستولا، امکانات متنوعی را برای دانشجویان فراهم می کند - مراکز فرهنگی، تئاتر، سینما. طیف گسترده ای از جشنواره های سالانه، کنسرت های موسیقی و نمایشگاه های هنری را ارائه می دهد.

دانشکده های دانشگاه پزشکی لوبلین

دانشگاه پزشکی لوبلین چندین برنامه را به زبان انگلیسی و لهستانی از طریق دانشکده های مختلف ارائه می دهد.

همه چیز را درمورد دندانپزشکی در کانادا، بدانید.

دانشکده های دانشگاه پزشکی لوبلین:

من دانشکده پزشکی با بخش دندانپزشکی

دانشکده پزشکی دوم با بخش زبان انگلیسی

دانشکده داروسازی با بخش تجزیه و تحلیل پزشکی

دانشکده پرستاری و علوم بهداشتی

منبع: سایت اقامت و بورسیه تحصیل در خارج از کشور، مدیستادی

  انتشار : ۹ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 5

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما